Thursday, August 20, 2009

再一次 - 曹格

这一刻我停止了呼吸

是不是剩我有回忆
相信 也不会冷的不露痕迹
而这代价竟不能把我打醒

这一秒我听不到空气

会不会唤醒逃避
就算老天要这样对我不公平
It's all right
我还有这勇气

再一次等待你爱的是我
经不起一错再错
掩饰寂寞却无处可躲

再一次等待你爱的是我
沉默也是一种解脱
也看不见这伤口



I like this lyric.. Especially the part I highlight..
Yea.. Mayb Dumbness is also a kind of disentangle..
Mayb You choose to keep silent.. Everything will be gone like that..
Time will dilute any sadness.. anger.. and memory...
and your "wound" will recover one day .... ....
I believe~

No comments: